Henk van der Laan ‘Wij maken bedrijven zichtbaar’

Door Gert Boerema

Op een goede manier je bedrijf profileren is een basisvoorwaarde voor succes. Je kunt nog zo goed zijn, in je producten en dienstverlening: zonder bekendheid in de markt en bij de mensen kom je als ondernemer niet ver. Het is belangrijk om als bedrijf dagelijks te werken aan een

goede naamsbekendheid. Daarvoor zijn vandaag de dag legio mogelijkheden. Maar het maken van de juiste keus is niet eenvoudig. Of juist wel: wie om tafel gaat met Martini Reclamemakers uit Leek kan rekenen op maximaal effect. In overleg wordt het juiste communicatiemiddel vastgesteld voor uw budget. Licht- en gevelreclame, autobelettering, reclameborden langs de lijn, steigerdoeken maar ook relatiegeschenken en alle andere mogelijke bedrijfsuitingen worden door Martini reclamemakers op professionele wijze gerealiseerd.

 

“A business without a sign is a sign of no business”, lezen we aan de muur van het kantoor in Leek van directeur Henk van der Laan van Martini Reclamemakers, gevestigd op het gloednieuwe bedrijventerrein Leeksterveld, vlak aan de A7 bij Leek. “Een spreuk die meteen duidelijk maakt waar het om gaat”, zegt Van der Laan. “Succesvol ondernemen begint met naamsbekendheid. En dat blijft zo: bedrijven moeten continu werken aan hun imago in de markt. Dat kan op veel manieren. Wij kennen de markt en de mogelijkheden, wijzen de ondernemer graag de weg en bieden maatwerk, aangepast aan wensen en budget.”

Maximale exposure

Van der Laan deed veel ervaring op in de vlaggenindustrie. “Ik leerde daar veel over de impact van ‘signing’. Want zo luidt de overkoepelende term voor onze bezigheden. Bedrijven kunnen zich overal profileren. Met de bedrijfswagens, op de bouwsteiger, langs de sportvelden, in het dagelijks verkeer en op gebouwen. Maar ook via relatiegeschenken, bedrijfskleding, displays, score- en makelaarsborden kan een doeltreffende boodschap met allerlei materialen in de markt worden gezet. Martini Reclamemakers adviseert en realiseert. Wij hebben de kennis van de materialen, de mogelijkheden en de trends om bedrijven een maximale exposure te bieden voor een zeer schappelijk budget.”

Impact

En welke ondernemer wil dat nou niet: zoveel mogelijk impact halen uit je promotie-inspanningen. “Wij maken bedrijven zichtbaar”, zegt Van der Laan. “En dat doen we snel, professioneel, in nauw overleg met de klant en met een heel interessante prijs-kwaliteitsverhouding. Martini Reclamemakers heeft vele disciplines in huis op promotioneel gebied. Daarnaast kunnen we indien nodig externe specialisten inschakelen. Daarbij voeren we zelf de regie, zodat de klant over één aanspreekpunt beschikt.”

Betaalbaar

Vos Maupertuus, Mc Donald’s, TomTom Eindhoven – zomaar een paar voorbeelden van regionale en landelijke opdrachtgevers die promotionele zaken uitbesteden aan Martini Reclamemakers. “Je hoort mij niet klagen over economische malaise”, zegt Van der Laan. “Als het wat minder gaat in de conjunctuur is het meer dan ooit belangrijk om je als bedrijf te onderscheiden in de markt. En dat begint met signing. Wij bieden onze opdrachtgevers mooie, betaalbare en doeltreffende promotie die zorgvuldig is afgestemd op het doel. Sinds kort bieden wij ook de mogelijkheid, bedrijven mobiel te promoten. Daarvoor hebben wij trailers met displays te huur en desgewenst te koop”.

www.martinireclamemakers.nl 

 

 

Lees meer over:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Delen

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email een vriend

Meer van Gert Boerema

Ali Arslan voelt zich weer helemaal fit

Ali Arslan (30), gewaardeerd voetballer bij SC Angelslo uit Emmen, bezit zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit. Hij werd geboren in Emmen en groeide

Delen