Fout
  • JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 379 niet laden
social linkedin social twitter social facebook
Menu

Marc Sanders: "Copy Cluster vormt samen met Copy Republic een gouden combinatie."

Copy Republic lanceert Copy Cluster

Flink schaalvoordeel voor het MKB

Na 15 jaar gewerkt te hebben in de printer- en copierbranche besloot Marc Sanders om met zijn opgedane kennis en ervaring met een eigen bedrijf van start te gaan. En dat is bijzonder succesvol gebleken. Grote organisaties zoals Batavus, Trip Advocaten, Wagenborg en de NOM maken gebruik van de kwaliteitsdienstverlening van Copy Republic. De naam verwijst naar de onafhankelijkheid van de onderneming. Copy Republic heeft geen verplichtingen naar de ‘grote merken’. Dat brengt opdrachtgevers voordeel. “Er zijn drie momenten aan te wijzen waarop Copy Republic nadrukkelijk in beeld komt”, zegt Marc Sanders. “Bij de aanschaf, het beheer en de organisatie worden er forse besparingen mogelijk op printkosten en documenten-traffic.”

Onder de naam Copy Cluster brengt Copy Republic een nieuwe vorm van dienstverlening die is toegespitst op de vraag van het kleinere MKB. “Door de vraag van de bedrijven te bundelen kan er schaalvoordeel worden behaald op inkoopgebied”, zegt Sanders. “En dat kan oplopen tot wel 40%. Copy Cluster is een jaar geleden van start gegaan en ik kan wel zeggen dat het tot op heden niet zonder succes is. In die relatief korte tijd hebben al een zestigtal bedrijven een beroep gedaan op de dienstverlening van Copy Cluster. Naast het MKB is de formule natuurlijk ook heel interessant voor voetbalverenigingen.

Naast het grote inkoopvoordeel zorgt Copy Cluster namelijk voor flexibele contracten door de klant achteraf te laten betalen wat er werkelijk is gemaakt. Dus zonder vooraf vast te leggen en ze betalen dus nooit teveel. Copy Cluster vormt samen met Copy Republic een gouden combinatie waarbij een gedegen advies samen gaat met de beste prijs.”

Naast het feit dat Marc Sanders zijn sporen als speler bij de VV Noordster heeft verdiend, draagt hij ook als voorzitter van de zakenclub nog steeds zijn steentje bij. Deze commissie richt zich op het ontwikkelen van sponsorpakketten die meer van deze tijd zijn. “Je moet een sponsor meer bieden dan een bord langs de lijn. De ouderwetse suikeroompjes zijn schaars en men wil dus iets terug zien voor het sponsorschap. Hier spelen wij op in.”
Laatst aangepast opdinsdag, 29 april 2014 20:46

Aanvullende informatie

  • ArtikelID: 0
terug naar boven